Twin Peaks - Season 1 (3/8)
David Lynch's masterpiece of television is a unique drama that takes us beneath the surface of a small American town. Episode two: Cooper demonstrates his surprising deduction techniques; Ben and his brother Jerry celebrate their reunion...