Twin Peaks - Season 1 (1/8)
David Lynch's masterpiece of television is a unique drama that takes us beneath the surface of a small American town. Episode six: While Cooper believes he can find out tje name of the killer, Audrey gets herself hired as a hostess at "One Eyed Jacks"...