Twin Peaks - Season 1 (1/8)
David Lynch's masterpiece of television is a unique drama that takes us beneath the surface of a small American town. In this feature-length pilot episode: The community of Twin Peaks is shocked by the discovery of the body of Laura Palmer, a popular high school student.