Macron - Merz: În culisele puterii (1/2)
De la Paris la Chișinău, trecând prin Kiev, Washington sau Copenhaga, filmul îi urmărește pe cei doi bărbați, surprinzându-le inițiativele comune, întâlnirile, dar și îndoielile și divergențele. La optzeci de ani de la cel de-al Doilea Război Mondial, prietenia franco-germană se clatină. Acest documentar urmărește îndeaproape „cuplul” format din Emmanuel Macron și Friedrich Merz în demersul lor de a consolida Europa în fața politicilor expansioniste ale lui Putin și Trump.