Macron–Merz: za kulisami władzy (1/2)
Od Paryża po Kiszyniów, przez Kijów, Waszyngton i Kopenhagę – dwuczęściowy dokument podąża za liderami sąsiednich państw, pokazując ich wspólne inicjatywy, spotkania, ale także wątpliwości i różnice zdań. Część pierwsza rozpoczyna się w maju 2025 roku wraz z wyborem Friedricha Merza na kanclerza Niemiec. Wspólnie z Macronem potwierdza on ambicję budowy silnej Europy, zdolnej przeciwstawić się Putinowi i Trumpowi.