Jurnalist
De la criza financiară din anii 2010, în Grecia, dreptul muncii a fost erodat treptat, iar tendința s-a accentuat sub guvernul conservator instalat în 2019. Noua lege prevede extinderea duratei maxime a zilei de lucru la 13 ore pentru angajații din sectorul privat. Opoziția și sindicatele resping ferm această măsură, considerând-o o nouă lovitură adusă drepturilor lucrătorilor.