Imagine
Danemarca, membră fondatoare NATO din 1949, extinde din 2026 serviciul militar la 11 luni, valabil și pentru femei. Decizia vine pe fondul războiului din Ucraina și al dorinței de a-și consolida armata. Măsura ar putea crește capacitatea de apărare și egalitatea de gen în serviciul militar.