Dianne Reeves
Moștenitoare a marilor voci ale jazz-ului, Dianne Reeves este renumită pentru virtuozitatea vocală și talentul său de improvizatore. Cu Beautiful Life, ultimul său album de studio de până acum, cântăreața a câștigat al cincilea premiu Grammy. De asemenea, americanca deține două doctorate onorifice din partea Berklee College of Music și Juilliard School.