Jazz Sabbath - Festivalul de Jazz din Leverkusen 2025Ezra Collective
Înființat în 2012 ca parte a programului Tomorrow's Warriors, cvintetul londonez este acum o figură marcantă pe scena muzicală britanică. Îmbinând jazz, hip-hop, dub și reggae, britanicii cultivă eclectismul și inovația.