Criză politică în România - Alianța oportunistăGrecia investește în producția de galiu
Uniunea Europeană vrea să reducă dependența de China pentru galiu, metal esențial în tehnologiile verzi și digitale. Grecia, care deține cele mai mari rezerve de bauxită din UE, va produce din 2028 până la 50 de tone anual. Galiul este folosit în semiconductori, panouri solare și vehicule electrice, dar extracția sa este dificilă și scumpă.