High School Radical (2/4)
Lui Max îi este greu să înțeleagă noua realitate a celor dragi lui. Se alătură unui miting Trump pentru a vedea ce se întâmplă. El descoperă o figură întruchipată ca un salvator pentru susținătorii deziluzionați de declinul economic și social.