High School Radical (1/4)
În adolescență, ca student de schimb, Max a descoperit o Americă idealizată: dulapuri de liceu, meciuri de fotbal și excursii cu prietenii săi. Dar, de atunci, mandatul lui Donald Trump a provocat o ruptură între valorile sale și cele ale familiei sale gazdă.