High School Radical (3/4)
În ciuda tuturor diferențelor lor politice, Max și familia Kehl, precum și vechiul său prieten de școală, Jace, sunt foarte fericiți să se revadă.
Max află mai multe despre problemele familiei sale gazdă și începe să înțeleagă afinitatea acestora cu ideologia MAGA, care reprezintă ultima lor speranță în fața dificultăților financiare și de sănătate. Dar când aude niște vești tragice, nu-și mai face iluzii.