High School Radical (3/4)
Max próbuje przymykać oczy na poglądy dawnych znajomych i przyjaciół. Spotyka się z rodziną Kehl, z którą spędził najwięcej czasu podczas wymiany oraz z Jace’em najbliższym kolegą ze szkolnej ławki.