High School Radical (3/4)
Despite all their political differences, Max and the Kehl family and his old school friend Jace are very happy to see each other again.
Max learns more about his host family's problems and begins to understand their affinity with the MAGA ideology as their last hope in the face of financial and health difficulties.. But when he hears some tragic news, he no longer harbours any illusions.