High School radical (2/4)
Max nie potrafi zrozumieć nowej rzeczywistości, w której żyją jego dawni przyjaciele. By choć trochę wejść w ich świat, jedzie na wiec wyborczy Donalda Trumpa w Georgii. Odkrywa w nim figurę wcielonego zbawcy, który rozwiąże wszystkie problemy białej Ameryki, ludzi czujących się zdeklasowanych ekonomicznie i kulturowo.