High School Radical (4/4)
5. listopada 2024 roku Donald Trump zostaje ponownie wybrany na prezydenta. Atmosfera w Oklahomie staje się dla Maksa nie do wytrzymania. Zdruzgotany jedzie do Seattle, spotkać się z najbliższym kolegą ze szkoły. Czy on też został trumpistą?