High School Radical (1/4)
Podczas szkolnej wymiany Max poznał Amerykę ze swoich snów: hole pełne szafek w liceum, mecze futbolu, podróże z przyjaciółmi. Jednak wybór Donalda Trumpa na prezydenta rzucił cień na relacje Maksa z amerykańskimi przyjaciółmi.