42: Răspunsul la aproape orice
Folosirea excesivă și abuzivă a antibioticelor le permite bacteriilor, adevărați maeștri ai adaptării, să-și dezvolte mecanisme tot mai eficiente de apărare. Superbacteriile, rezistente la cel puțin trei tipuri de medicamente, devin o amenințare tot mai serioasă. Peste 1,3 milioane de oameni mor anual din cauza infecțiilor rezistente. Ne îndreptăm spre o nouă pandemie?