Trump vs Selena: bătălia percepțiilor despre migranți
Acest videoclip publicat de Casa Albă își propune să discrediteze protestele emoționale ale Selenei Gomez față de situația dificilă a migranților în urma înăspririi politiciilor în SUA. De la revenirea sa la putere, Trump a folosit imagini șocante pentru a-și justifica măsurile anti-imigrație.