ARTE Europa Săptămânal
Scandaluri în Polonia și Grecia: fondurile europene, în special cele post-COVID sau destinate agriculturii, au fost deturnate pentru a finanța produse de lux precum iahturi sau saune. Bruxelles se confruntă cu fraude de amploare și caută soluții pentru a preveni astfel de abuzuri.