Dubai: pe unde trece aurul murdar
De la minele improvizate în Mali, până la zgârie-norii din Dubai, investigația prezintă fața întunecată a comerțului cu aur. Mineri amatori își riscă viața pentru a-l extrage, iar grupurile jihadiste iau dividende - unde ajunge aurul african? În alte părți este un domeniu strict regulat, dar în Dubai poți să intri cu lingourile de aur în valiză.