Vizionează Cei uitați Alexandra David-Néel, o exploratoare în Tibet
Aviatorii au reputația de a fi nebuni, dar Guido Keller îi întrece pe toți. Zboară în pijama, citește Shakespeare în cabina de pilotaj și bombardează orașele cu poezie. În Primul Război Mondial, a fost cel mai adulat dintre așii aviației italiene. În 1919, a luat parte la experiența halucinantă de a pune bazele unei noi societăți și s-a alăturat misiunii utopice de la Fiume.