Fascinanta lume a cefalopodelelor
Numărul calamarilor, caracatițelor și sepiilor crește de la an la an în toate oceanele. Aceste misterioase cefalopode se remarcă prin extraordinara lor capacitate de adaptare la schimbările mediului. Depun mii de ouă, au o rată a mortalității relativ scăzută și, spre deosebire de multe specii amenințate, se adaptează cu succes unei lumi aflate în continuă schimbare.