Głowonogi: królestwo przyssawek
Kałamarnice, ośmiornice i mątwy od dekad zwiększają swoją liczebność we wszystkich oceanach. Te tajemnicze głowonogi wyróżniają się niezwykłą zdolnością przystosowania do zmian środowiska. Składają tysiące jaj, cechują się stosunkowo niską śmiertelnością i – w przeciwieństwie do wielu zagrożonych gatunków – skutecznie odnajdują się w szybko zmieniającym się świecie.