Marile mituri - Iliada (3/10)
Această serie documentară dedicată Greciei antice și Războiului Troian ne poartă pe urmele lui Homer pentru a face cunoștință cu eroii și zeii mitologiei grecești. În acest episod, după zece ani de război, Troia încă rezistă. Când Ahile află că Apollo aduce moartea în tabăra greacă din cauza unei prizionere, îi cere regelui din Micene să o elibereze.