E adevărat că...
De milenii, materiile prime precum cuprul, argintul sau petrolul aduc putere și prosperitate, dar adesea și violență. De la Alpi la Venezuela, acest episod arată cum resursele pot permite progresul, creând în același timp o dependență fatală. Există oare o cale de a scăpa de acest blestem al resurselor?