Marile mituri - Iliada (1/10)
Această serie documentară dedicată Greciei antice și Războiului Troian ne poartă pe urmele lui Homer pentru a face cunoștință cu eroii și zeii mitologiei grecești. În acest episod, Eris, zeița discordiei, trimite pe Olimp un măr de aur cu inscripția „Pentru cea mai frumoasă”...