American Trip
Rok po wyborze Donalda Trumpa podróżujemy po Stanach Zjednoczonych, aby spotkać się z ich obywatelami w regionach często nieznanych Europejczykom. Od Alaski po Teksas - codzienne życie Amerykanów w erze Trumpa.