Albania: dziedzictwo vendetty
Na północy Albanii wciąż żywa jest wielowiekowa tradycja krwawej zemsty. Rodzinne konflikty prowadzą do lęku, izolacji i przemocy, które dotykają kolejne pokolenia. Reportaż śledzi losy osób uwikłanych w ten system oraz wolontariuszy i mediatorów, którzy starają się zastąpić odwet dialogiem i doprowadzić do pojednania.