Re: Blood Feuds in Albania
In northern Albania, the centuries-old tradition of blood feuds still shapes the lives of many people. Families live in fear and isolation, whilst mediators and aid workers work hard to bring about reconciliation. This report highlights the consequences of ongoing feuds that have left their mark on generations.