Albania: răzbunarea moștenită31 min
În nordul Albaniei, tradiția seculară a răzbunării sângeroase continuă să facă victime. Conflictele dintre familii aduc teamă, izolare și violență, generație după generație. Reportajul urmărește oameni prinși în acest cerc vicios, dar și voluntari și mediatori care încearcă să înlocuiască răzbunarea cu dialogul și împăcarea.