Powrót do Rakki
19 dziennikarzy i pracowników humanitarnych zostało porwanych przez ISIS w 2013 roku, w samym środku syryjskiej wojny domowej. Do tamtych wydarzeń wraca Marc Marginedas, hiszpański dziennikarz, jeden z tych, którym udało się przeżyć niewolę.