Întoarcerea la Raqqa
"Return to Raqqa" relatează ceea ce a fost probabil cea mai faimoasă răpire din istorie, când 19 jurnaliști au fost capturați de gruparea Statul Islamic (ISIS), inclusiv James Foley. Această poveste captivantă este spusă de unul dintre protagoniștii săi, reporterul spaniol Marc Marginedas, primul captiv care a fost eliberat.