Judas Priest - Hellfest 2025The Warning
The Warning stawiają Clisson w stan gotowości. Trzy siostry z Monterrey serwują prawdziwy pokaz hardrockowych fajerwerków na Hellfeście, prezentując utwory ze swojego czwartego albumu "Keep Me Fed" (2024).