Zaproszenie do podróży
Prawie trzy dekady później Pokémony — znane w Japonii jako Pocket Monsters (kieszonkowe potwory) — wciąż są obecne w codziennym życiu. Gry wideo, karty kolekcjonerskie, filmy, seriale animowane, aplikacje mobilne i gry miejskie: te stworzenia zrodzone z wyobraźni Satoshiego Tajiri stały się częścią najbardziej dochodowej franczyzy na świecie.