Quebec: Wyspy Magdaleny
W sercu Zatoki Świętego Wawrzyńca leży niezwykły archipelag Wysp Magdaleny. Niegdyś groźny dla żeglarzy, dziś uwielbiany przez turystów i będący ostoją wielu zagrożonych gatunków. Siedem zamieszkanych oraz kilka bezludnych wysp należy do kanadyjskiego Quebecu. Ich mieszkańcy, potomkowie rozbitków i Akadyjczyków, chronią swoją kulturę i walczą z erozją oraz zalewaniem wybrzeży.