Mój wiek XX
Rok 1879. W New Jersey, Thomas Edison prezentuje udoskonaloną żarówkę z żarnikiem wolframowym. W tym czasie, w Budapeszcie, uboga kobieta rodzi bliźniaczki Dórę i Lili (świetna Dorota Segda w potrójnej roli matki i córek). Osierocone dziewczynki zostają rozdzielone – Dóra zostaje sprytną oszustką, a Lili anarchistką i sufrażystką. Przypadek sprawia, że po latach, w noc sylwestrową zaczynającą XX wiek, spotykają się w Orient Expressie.