Coliving
Praktykowany do tej pory grupowy wynajem mieszkań może przejść do historii, bo coraz większą popularność zyskuje „coliving”. To nowy, „społecznościowy” model najmu, który oferuje własną przestrzeń, dzielone miejsca wspólne oraz usługi typu hotelowego. Jest on szczególnie atrakcyjny dla młodych ludzi i cyfrowych nomadów, których nie stać na płacenie astronomicznych czynszów w dużych europejskich miastach.