Co-living
The old flat-share may become a relic of the past now that “co-living” is become increasingly popular. A type of communal living with hotel-like services, these unique housing units are popular among young city dwellers and digital nomads alike. Beyond flexible leases, “co-living” units offer affordable rent in cities with sky-high prices.