Trzy spotkania
Dwóch mężczyzn i jedna kobieta stają przed oficerem śledczym. Trójka bohaterów, trzy punkty widzenia, trzy historie, trzy spotkania. Lekka komedia, momentami ironiczna, wykorzystująca nowatorskie techniki montażu, które sprawiają, że nie jesteśmy w stanie odróżnić rzeczywistości od wyobraźni, ani życia od śmierci.