Aya idzie na plażę
Dziesięcioletnia Aya pracuje jako pokojówka u bogatej rodziny w Casablance. Inteligentna i pełna humoru dziewczynka chce żyć pełnią życia. Wytchnienie od codziennej pracy znajduje w rozmowach z sąsiadką przykutą do wózka inwalidzkiego. Zbliża się Eid, najważniejsze święto i Aya ma tylko jedno marzenie – wrócić na chwilę do domu.