Akki
Urodzony w Monachium Akki jest obecnie jedną z gwiazd techno z regionu Ren-Men. Już w młodości był zafascynowany muzyką elektroniczną, studiował produkcję muzyczną we Frankfurcie. Artyści techno, tacy jak Pappenheimer, grają jego utwory, a on sam nie stroni od licznych współpracy - choćby DJ-em Kasparem ze Stuttgartu.