Czy to prawda, że...
Idea, że Ziemia jest płaska miała jakoby być rozpowszechniona w średniowieczu i dopiero wyprawa Krzysztofa Kolumba miała udowodnić, że jest inaczej. Czy to jednak prawda? Dlaczego niektórzy ludzie do dziś twierdzą, że Ziemia jest dyskiem?