Musk, Bezos i spółka podbijają kosmos
Pod hasłem podboju kosmosu branża kosmiczna rozmieszcza na orbicie tysiące satelitów i obiecuje ludzkości nowe światy. Naukowcy i aktywiści ostrzegają jednak przed skutkami tego wyścigu: rosnącą liczbą startów rakiet, degradacją ekosystemów i podporządkowaniem przestrzeni kosmicznej logice zysku. Od Teksasu po Chile narasta sprzeciw wobec tej nowej gorączki kosmicznej.