Musk's Dream of Mars: The Price on Earth
With dreams of colonising Mars and beyond, billionaires such as Elon Musk or Jeff Bezos are fuelling a boom in the space industry. But many criticise the pollution and resources needed for such an endeavour. By promising humanity’s survival through an escape into space, New Space may be contributing to the destruction of our planet.