Zielona Linia
Fida urodziła się w 1975 roku w Bejrucie. W tym samym roku wybuchła krwawa wojna domowa Libanie. Jako dziecko Fida nie mogła zrozumieć absurdalności tej wojny, Nie potrafi też pięćdziesiąt lat później. W towarzystwie francuskiej dokumentalistki, Sylvie Ballyot, wraca do Libanu, by zrozumieć przeszłość. Jak to się stało, że ci mili starsi panowie przed laty mordowali i zabijali? Co ich do tego zmusiło?