Wyspa Mozambik
Wyspa Mozambik jest prawdziwym skrzyżowaniem kultur. Położona na przyprawowym szlaku rządzona była najpierw przez rdzenną ludność, następnie Sułtanat Omanu i Portugalię. Młode pokolenie Mozambijczyków pogodziło się z przeszłością i chce sprawić, by ta perła Oceanu Indyjskiego odzyskała swój blask.