Breaking Social
Ludzie są nagradzani za ciężką pracę i przestrzeganie zasad. Tak przynajmniej myślimy o zasadach rządzących demokratycznymi społeczeństwami. Nie dotyczą one jednak najbogatszych, miliarderów gromadzących majątki w rajach podatkowych, zabierających bogactwa społeczeństwom i narodom. Wielu ludzi zaczyna się jednoczyć przeciwko takiemu systemowi gospodarczemu – od Chile przez Holandię po Stany Zjednoczone. To jednak niełatwa walka.