Breaking Social
Breaking Social looks at the rule breakers: people who use tax havens to hoard wealth and reap profits without paying back to society. Looking at movements from around the world, including Chile and Malta, this thought-provoking documentary looks at global patterns of kleptocracy and how people are organising themselves to fight back against injustice.